Subject: RE: Narva linna üldplaneeringu avalikust väljapanekust ja tulemuste avalikust arutelust
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 16:37:57 +0300

Tere

Täname kirja esitamise eest.

Kutsume Teid PlanS § 88 lõike 1 kohaselt üldplaneeringu avaliku väljapaneku 
tulemuste avalikule arutelule 13. juunil 2024 kell 15.00. Arutelu toimub 
Tartu Ülikooli Narva kolledžis, auditoorium nr 200, Raekoja plats 2, Narva. 
Avalikul arutelul tutvustab Narva Linnavalitsus avaliku väljapaneku kestel 
esitatud kirjalikke arvamusi ja linnavalitsuse vastusseisukohti, põhjendab 
üldplaneeringu koostamisel valitud lahendusi ning vastab muudele 
üldplaneeringut käsitlevatele küsimustele.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 18, 2024 9:38 AM
To: Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet 
<[email-masked]>
Subject: Narva linna üldplaneeringu avalikust väljapanekust ja tulemuste 
avalikust arutelust

Tere!

Suur tänu, et olete meie märkuste ja ettepanekutega Narva linna 
üldplaneeringu koostamisel arvestanud. Meil ei ole rohkem ettepanekuid. 
Täname kaasamise ja meeldiva koostöö eest.

Lugupidamisega

Kristi Kuuse
Peaspetsialist
Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus
+372 58 603 278

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>